zondag 19 augustus 2012

Breda - Dongen



Op 18 maart 2012 samen met Carlijn een begin gemaakt met het Hertogenpad. Met het boekenweekgeschenk in de aanslag met de trein gratis naar Breda, dat was mooi meegenomen. In Breda gestart met een kopje koffie tegenover het station bij lunchroom 't Valken. Het begin van de route liep door het park van de Valkenberg waar we meteen al verkeerd liepen. Wat later door het natuurgebied van Boswachterij Dorst en langs natuurbad Surae wat ik me nog meende te herinneren van uitstapjes lang geleden. Schotse hooglanders bewondert langs de route en lekker geluncht bij de Seterse Hoeve aan de rond van het bos. Buikje rond en weer verder langs en over mijn 'eigen' Wilhelminakanaal met mooie beschilderde pilaren kwamen we al snel in Dongen. Met de bus naar Tilburg en met de trein weer naar Den Bosch waar 'Taxibedrijf' Pauline ons weer mooi opgehaald heeft. De kop is eraf, het Hertogenpad is begonnen.

1 opmerking:

  1. Hoi, op zoek naar info van wandelaars op het Hertogenpad ben ik op je blog uitgekomen. Ook jullie avonturen op het Pieterpad en het Grenslandpad interesseren me, dus ik zal wel vaker nog eens langs komen. Hartelijke wandelgroeten vanuit de Antwerpse Kempen.

    BeantwoordenVerwijderen