donderdag 27 oktober 2011

Santiago de Compostella??





Terugkijkend op een geslaagd Pieterpadavontuur de km's maar eens op een rijtje gezet, ik was zelf eigenlijk ook wel benieuwd wie er nu het langst met me mee gelopen heeft deze 500 km. Het was natuurlijk geen wedstrijdje maar wat denk je ..... degene die het minst van wandelen houdt heeft met 1 km verschil "gewonnen" ...... Marinus dus! Hij heeft 78 km gelopen. Erna en Brigitte komen met 77 km op de tweede plaats. Ik hoor Erna al zeggen: Maar die km's die we verkeerd gelopen hebben dan? Daar heeft ze wel een punt, want ik denk dat dan Erna en Brigitte wel gewonnen zouden hebben. Vrouwen en kaartlezen hè! Op de derde plaats zus Ans, die heeft in "haar" 5 etappes 76 km bij elkaar gewandeld.
Verder: 4e Annet (69), 5e Ton (67), 6e Carlijn (63), 7e Diny (47), 8e Marina, Diny, Dory (45), 9e Jos (44), 10e Annie (41), 11e Kees en Adria (39), 12e Antoinet (30), 13e Jochem en Pauline (26), 14e Mieke (24), 15e Johanna, Karin, Marianne (23), 16e Wilma, Broos, Anna (21), 18e Wim, Marieline (20), 19e Angelique (11), 20e Mari (6).
Ook de fietsers mogen niet vergeten worden natuurlijk. Marinus, Mari, Diny, Antoinet, Annie, Rob, Ine en Willem hebben een heel belangrijke taak gehad. Zij hebben naast dat ze elke keer gezellig gefietst hebben gezorgd dat de auto op het eindpunt klaar stond, toch wel heel luxe als je het achteraf bekijkt.
Als ik alle wandel km's van iedereen bij elkaar optel kom ik aan 1639 km. Naar Santiago de Compostella is het 2000 tot 3000 km, dat ligt aan de route die je loopt. Dan waren we toch al een heel eind op weg! Misschien als we gestopt zijn met werken en we zijn nog goed ter been.... nieuwe uitdaging!
Maar we zullen het nu nog maar in de buurt houden, het Hertogenpad lijkt me meer geschikt. Het boekje is al in huis, binnenkort wordt er gestart in Breda. Heeft er iemand een keer zin om mee te gaan, laat het weten, ik plan weer wel iets.

Allemaal heel erg bedankt dat jullie dit met mij hebben willen doen!

1 opmerking:

  1. Ha Willemien
    Gefeliciteerd nogmaals en ik loop graag weer 45 km mee op bij de volgende
    LAW.. Toch een mooie bijdrage al zeg ik het zelf.
    Leuk om je zo te volgen. Aan medelopers geen gebrek heb ik wel gezien. Leuk
    Hoor!
    Lieve groet
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen