maandag 29 juni 2009

Ding 12: Twitteren


Sinds enkele dagen aan het Twitteren. Ik denk nog steeds dat het niemand boeit wat ik de hele dag aan het doen ben, of wat ik nou juist niet aan het doen ben. Ik volg wat bekende Nederlanders zoals Prins Willem-Alexander, Prinses Maxima, Paul de Leeuw, Wouter Bos, Femke Halsema. Wel grappig af en toe, de een is wat actiever dan de ander.
Privé zal ik er niks mee gaan doen in ieder geval.

Toepassing voor de Bibliotheek: Er kunnen activiteiten "rondgetwittert" worden en je kunt als snelle vraagbaak fungeren. Voorwaarde is dan wel dat er altijd iemand van het personeel ingelogd moet zijn bij Twitter om zo snel te kunnen reageren. Ben benieuwd of het er ooit van komt en dat dit nou echt de toekomst wordt.

1 opmerking:

  1. Jemig de pemig! Wat een activiteit... Ik kom een paar weken niet op deze blog en Willemien die schrijft pagina's vol! Ja, dat kan ik niet bijhouden hoor ;) ...

    BeantwoordenVerwijderen