zaterdag 18 juli 2009

Ding 16: YouTube


Me in YouTube verdiept. Mooi medium waar ik verrassende filmpjes ben tegengekomen. Een ervan al gepubliceerd, nl. The Librarian Song. Een lief liedje zullen we het maar noemen.

Als ik aan een filmcamera kan komen zal ik een keer een film op mijn Weblog zetten. Verder is YouTube handig als extra zoekingang voor het inlichtingenbureau. Je kunt er bijvoorbeeld trailers van nieuwe films en muziekclips bekijken (en laten zien). Een sightseeing door de biep op een weblog zetten. Gebruikershandleidingen visueel maken. Interviews met klanten en georganiseerde activiteiten op de site en weblog zetten. Filmwedstrijdje organiseren en dat weer laten zien aan de klant.

Bibliotheek Drunen heeft inmiddels al een film op haar website staan over de Zelfservice, zie mijn 4e bericht in mei 2009.

En als je geluk hebt wordt je nog beroemd ook, kijk maar naar Esmée Denters, die is daar een mooi voorbeeld van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten