maandag 8 juni 2009

Inschrijven Pieterpad

Zaterdag 13 juni is het zover. De inschrijving voor het Pieterpadlopen zal beginnen. Je kunt, als je wilt, kiezen uit de volgende opties:

Wandelen of verzorgen.

Als je voor wandelen kiest ga ik ervan uit dat je 20 km of meer op een dag moet kunnen lopen. Je kunt aangeven of je wilt overnachten of niet, dit zal zeker in het begin en aan het eind van de tocht noodzakelijk zijn. Ik ben lid van Stichting Vrienden op de fiets en als je het Pieterpad loopt mag je gebruik maken van overnachtingadressen van deze stichting.
Verder kun je je evt. voorkeur doorgeven om in een bepaald gebied te wandelen. Aan de hand van de inschrijvingen probeer ik per etappe het geschiktste wandelmaatje te vinden.

Als je voor verzorgen kiest dan hoef je niet persé te wandelen al zul je er waarschijnlijk niet helemaal aan kunnen ontkomen. De bedoeling van verzorgen is bijv. de wandelaars voorzien van een eten en drinken. De wandelaars naar het beginpunt, de auto of naar het overnachtingadres brengen aan het eind van een dag. Wij hebben een fietsendrager op de auto voor twee fietsen dus de verzorgers kunnen gaan fietsen i.p.v. wandelen. Op sommige stukken van de route kunnen geen fietsen komen dus er zal contact gehouden moeten worden via mobieltjes.

Dit is in het kort mijn plan. Ik hoop dat ik jullie enthousiast kan maken om samen met mij deze tocht tot een goed einde te brengen.

Plezier staat voorop maar dan wel met een beetje afzien denk ik maar dat mag de pret niet drukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten