woensdag 10 juni 2009

Ding 9: Web 2.0


Alweer een paar weken bezig op en rond Web 2.0. Eerste instantie dacht ik: Een weblog, wat moet ik daar nou mee, maar die mening moet ik bijstellen.

Een mooie weblog over de bibliotheek en al die nieuwe nieuwtjes zal denk ik wel welkom zijn. Ik heb een RSS feed toegevoegd van http://www.debibliotheken.nl/, zo blijf je op de hoogte van al het nieuws op bibliotheekgebied. Even kopiëren en plakken en het staat erop. Privé een blog bijhouden doe ik nu ook maar of dit zal blijven weet ik nog niet. Je bent er toch wel een tijdje zoet mee als je het wat actueel wil houden. Ik moet wel zeggen dat ik de weblogs van mijn collega's regelmatig bekijk om te zien wat hen zoal bezighoudt, nieuwsgierig als ik ben.

Foto's bekijken, downloaden en bewerken met allerlei toepassingen kan ook van pas komen voor allerlei affiches en aankondigingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten