dinsdag 2 juni 2009

Netvibes

Een Netvibes pagina gemaakt een paar dagen geleden. Het is wel handig om deze als startpagina te gebruiken. In een oogopslag kun je al de aanvullingen van je favoriete sites bekijken. Als je bijvoorbeeld de RSS feed van http://www.bibliotheken.nl/ toevoegd op je site blijf je zo op de hoogte van al het nieuws op bibliotheekgebied. Ook mijn gmail bekijk ik nu via Netvibes, niet dat daar veel nieuwe berichten binnenkomen overigens, dit adres heb ik nog aan niemand bekend gemaakt dus dat zal de reden wel zijn. Jammer dat Mailmanager, waar de interne email van Bibliotheek Heusden op binnen komt, geen RSS feed heeft want dan zou ik ook die gelijk op Netvibes gezet hebben. Misschien moeten we dat eens een keer voorstellen bij Mailmanager.

1 opmerking:

  1. Hoi Willemien, het is inderdaad makkelijk om je mail te kunnen checken via één site. Wat wel jammer is dat je bij netvibes geen rubriek aan kunt maken voor je favorieten die geen rssfeed hebben. Moet je toch weer naar je ouwe favorietenlijstje terug. Of heb ik hierin een optie gemist?

    BeantwoordenVerwijderen